بازیکنان در عنوان “Darksiders 3” قرار نیست فقط محو داستان آن شوند

جدید ترین مجله رسمی PlayStation منتشر شد و در آن مصاحبه‌ای جدید با دیوید آدامز (David Adams) چاپ شده است، او از موسسان استودیوی Gunfire Games و در گذشته هم از مدیران ارشد استودیوی Vigil Games بوده است. Gunfire Games هم اکنون در حال کار بروی Darksiders III می‌باشد، پس از آدامز درباره‌ی این بازی صحبت کرده و اطلاعاتی در رابطه با آن به اشتراک گذاشته است.

 آدامز گفت که قرار نیست بازیکنان در داستان عنوان Darksiders III غرق شوند. این به آن معنا می‌باشد که گیم پلی هنوز در این بازی جایگاه خاص و ویژه‌ی خود را حفظ کرده است. علاوه بر ان او اعلام کرد که به شکایت‌های طرفداران نسبت به مکانیک‌های نقش آفرینی جدیدی که در نسخه‌ی قبلی یعنی Darksiders II مورد استفاده قرار گرفت، رسیدگی خواهد کرد.

او گفت: ” Darksiders همیشه یک بازی ویدئویی بوده و هست. هنوز هم کات سین‌های جذاب در این بازی وجود دارند و هنوز هم لحظات زیبای داستانی در آن وجود دارند. اما شما قرار نیست در داستان Darksiders III غرق شوید. گیم پلی هنوز هم در بازی نقش اساسی‌ای دارد و در بخش مبارزات و حل پازل‌ها هم تمرکز ویژه‌ای صورت گرفته است.

هنگامی که Darksiders II منتشر شد، بسیاری به آن واکنش‌های منفی نشان دادند و گفتند که چرا باید در یک بازی Darksiders عناصر نقش آفرینی وجود داشته باشد. در جواب آن‌ها باید بگویم که این عناصر جزو ایده‌های ما برای پیشرفت دادن سری بودند. ریسک کردن جزو کارهایی است که برای یک پروژه باید انجام دهید تا بتوانید سری را گسترش دهید.”

علاوه بر این، آدامز تائید کرد که در Darksiders III عناصر ساخت و ساز وجود خواهند داشت که جذابیت‌هایی را به بازی می‌افزاید.

احتمالا تریلر جدید این بازی در جریان نمایشگاه Gamescom 2018 منتشر می‌شود. Darksiders III در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر) برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

آخرین دیدگاه ها